• çok güzel bizim oğlana bakmaz

    2.
    Özellikle burs durumu araştırılmış demek Burs alan gelinler daha çok tercih ediliyor. Ulan biz hep kredi aldık diye kaybediyoruz. Zalimsiniz kaynanalar.
    3 ... erkeksi bayan buse
  • bir müzik aleti olsanız hangisi olurdunuz

    26.
    Göbeğim var benim bu yüzden ancak davul olabilirim.
    4 ... erkeksi bayan buse
  • size kötülük eden kişiye ne yapardınız

    45.
    Bana kötülük yaptığına asla inanmam çünkü Kemalim yapmaz.
    4 ... erkeksi bayan buse
  • evlilik teklifi aldım kabul etmeli miyim

    2.
    Bugün sana eder yarın başkasına boş ver nazmiş bekarlık en güzeli.
    2 -1 ... erkeksi bayan buse
  • neden mutsuzuz

    51.
    Valla bilsem zaten mutlu olurdum. Fena beddua aldık ama kimden?
    3 ... erkeksi bayan buse
  • boyunuz 17 yaşında kaçtı ve şimdi kaç

    5.
    17 yaşındayken 165 şimdi 163. Ya zamanında boyumu yanlış ölçüp bütün hayatımı bir yalan üzerine yaşamama sebep oldular ya da yazları bronzlaşayım derken yanlışlıkla çektim.
    2 ... erkeksi bayan buse
  • üstteki yazar hakkındaki varsayımlarınız

    445.
    Üstteki yazar başlıklarını seviyor.
    1 -1 ... erkeksi bayan buse
  • gece yarısı balkonda sigara içen kız

    10.
    Dikizlendiğinden haberi yoktur. Olsaydı sana nah çekerdi büyük ihtimal. Gece yarısı balkonda sigara içen kız bunu yapabilir diye düşünüyorum. O derece kral biridir yani.
    1 -1 ... erkeksi bayan buse
  • sözlük yazarlarının çocuklukları

    26.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2132054/+

    Şekil şukul buse.
    14 -1 ... erkeksi bayan buse
  • sözlük kızına yürümeden önce açık oylayıp favlamak

    10.
    Kekliği ürkütmeden yavaş yavaş yaklaşmak gerek.
    1 ... erkeksi bayan buse
  • sözlük yazarlarının şevketibostanları

    3.
    Hayatımda ilk defa şevketibostan görüyorum. Zengin dikeni mi bu?
    5 ... erkeksi bayan buse
  • ben bu yazıyı öylesine yazdım

    2579.
    Yirmi beş sayısından nefret ediyorum.
    1 ... erkeksi bayan buse
  • sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

    22065.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2131779/+
    6 ... erkeksi bayan buse
  • rahmetliophelia

    8.
    Hayatı tersine yaşayan bir yazar. Önce ölmüş şimdi yaşıyor.
    3 ... erkeksi bayan buse
  • escortların çok iyi kızlar olması

    8.
    Dişi hiçbir varlık kötü olmaz ki zaten.
    2 -1 ... erkeksi bayan buse
  • ot gibi yaşayan insanlar

    23.
    içlerinden biri benim. Ye,iç,yat kimseye bir faydam yok. Şimdi böyle bakınca bu hayat otlara hakaret.
    4 ... erkeksi bayan buse
  • sözlüğe bacağını atan erkeğin namusu

    14.
    Püh kepaze seni.

    Namussuz namusludur.
    3 ... erkeksi bayan buse
  • abila

    4.
    Hem abi hem de abla olabilen. (bkz: ben)
    2 ... erkeksi bayan buse
  • sözlük kızlarıyla buluşmak

    38.
    Yarın benim doğum günüm. skandal çıkarsa harika bir hediye olur. Lütfen elinizden geleni yapın.
    5 ... erkeksi bayan buse
  • seninle şöyle olabilirdik

    2093.
    https://galeri.uludagsozluk.com/r/2131532/+
    3 ... erkeksi bayan buse
  • yeni şeyler getiriyorum